16 oktober 2012

Men jag vill ju ändå inte göra er besvikna


FÖRLÅT!! Vill jag skriva.. men jag har ju bestämt att jag inte ska be om ursäkt för uteblivet bloggande. Det vore ju trots allt sjukt? För inte har väl vi gjort någon deal att jag ska blogga varje dag och att ni därför borde bli sura om ni inte serveras ett inlägg på några dagar? Alltså, jag är inte bitter eller så men det är faktiskt ett ganska intressant fenomen det här. Lite som att driva en väldigt kort tidning helt själv. På nåt sätt... Faktum är att jag har flera inlägg på gång men det känns så tråkigt att bara bröta på med text hela tiden? Nu får ni lite text i alla fall... Tills jag får feeling. Har för övrigt tänkt att jag ska fota "alla" random grejer som finns i mitt hem men som jag inte har nån aning om var de kommer ifrån?? Ganska kul. Hörs!

2 kommentarer:

  1. Jag har suttit här och varit jätteledsen för att det inte kommit några blogginlägg. Tänk på mig...

    SvaraRadera
  2. Jag tänker på dig! Men också på mig. It'll come, it'll come.. Bättre med massa text i rad än inget?

    SvaraRadera