20 oktober 2012

- I en annan del av... -


- Önskerubrik! -

Önskerubriken var enligt önskaren med tanke på "I en annan del av Köping". Men jag kan ju inte gärna fotografera utvecklingsstörda människor här i min by och sen blogga om dem. Jag har dessutom inte sett några. Självklart finns det original, vilket väl snarare poängteras i Köping-programmet än deras utvecklingsstörningar, men ae. Denna blogg känns som ett svårt forum att presentera dem i på ett sätt som gör dem rätta, för att inte tala om att jag absolut inte vill fråga främmande människor om de vill vara med på min blogg. Istället tänkte jag att jag helt enkelt kunde visa er lite olika delar av byn där jag bor... Enjoy!

Vy från mitt köksfönster. Otroligt att det inte finns nån katt
på bilden. Tvärtom togs bilden för att det satt en hund i
bilen utanför. Där och då var det faktiskt rätt underhållande
att det såg ut som att hunden körde bilen. Ha..ha..h.......


Här är en del av mitt processarbete. Där jag limmat fast mig
själv i ett papper... För att komma loss fick jag offra en liten hudfläck.
Jag skickade in den till arbetsprover och allt om jag minns rätt, haha!


Här har vi en bakdel.
Jag befinner mig väldigt sällan i sådana.
For one night, and one night only:
THE BLOGGER IN A NAKED CATS ASS..!!
  



Ytterligare en (två) bakdel(ar). 


Och i en annan del av byn finns den här skylten... 


I en del av mitt kök samlades en gång 7 kiwi-ballerinor. 


Det är vansinnigt vackert på den här
platsen! Här har vi kanalen.


Och här är en annan del av kanalen. 


I en helt annan del av byn kan man
lyssna på en världsmästarvisslare....


Och endel har extremt mycket blommor...


I den här delen av min hall finns det
tydligen något väldigt intressant...
(Enligt denna kattunge som springer
in till mig så fort jag öppnar dörren.)


Och såhär kan det se ut på
en del pubkvällar.... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar