14 september 2011

Välkommen! Tack!

I två års tid har jag i det fördolda drivit en blogg vid namn Mitt i Livet för en utvald skara. Nu är jag redo att ta ett steg ut i det officiella ljuset och dela med mig av inte bara kommande skratt och musikuppenbarelser (t ex) utan även forna sådana. Därför kommer denna blogg, Mitt i Livet (med dig), fyllas med så väl gammalt som nytt material och en stjärna (*) kommer få pryda de inlägg som är hämtade från mitt förra arkiv. Detta framförallt för att hindra eventuell förvirring kring utryck som ”igår”, ”idag” eller ”här i Göteborg” till exempel.

Mitt i Livet är alltså en rubrik som skapades för över två år sedan och jag bestämde mig helt sonika för att låta det följa med. Efter ca ett års användande på den förra bloggen insåg jag att det ju inte bara kunde betyda Mitt i livet, det där livet som man lever... Utan också Mitt i livet, ett sånt där liv som man kan sy. Utöver det kan det ju också innebära inte bara Mitt i livet, som i att man befinner sig mitt i... Utan även att det är mitt liv. Så att säga. Sjukt fyndigt. Men det var tyvärr, tack och lov, inte meningen från början. Men nu är det så. Mitt i livet (med dig), it is!

Det var dagens information!
Have fun and get happy.

J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar