13 oktober 2012

En grön cirkel med mörkare ränder i


Igår satte jag på spotify för första gången på.. kanske ett halvår? Jag började tycka att det var krångligt att man  bara får spela en låt ett visst antal gånger och så vidare (vilket jag dock egentligen stöttar tror jag, med tanke på att det finns folk som vill försörja sig på sin musik). Men musiken har verkligen förgyllt mitt liv de här senaste dagarna måste jag säga. Jag ville typ inte kolla på program t ex för att jag ville lyssna på musiken istället och då kan man ju göra andra saker samtidigt. Det är som att jag upptäckt musiken på nytt! 

Nyss tänkte jag att om man bara kunde liksom dela en låt som med youtube så vore det ju perfekt. ....det kunde man! Vet dock inte om detta drar på min lyssningskvot eller nånting? Det vore ju konstigt, får kolla upp det. Tyckte det var en rätt snygg liten delningsbox också. Albumbild och allt, va! Fet låt.



Haha, när jag sätter på den här låten i min blogg sätts den på i min spotify också, så det är liksom där den spelas. Okej, jag är säkert tusen år efter på det här men i alla fall. Tänk vad roligt det vore om den började spelas på min dator varje gång någon av er spelade upp den från min blogg. Haha. Såklart är det inte så, men det hade varit roligt... The main question är ju om någon som inte har spotify kan spela den från  min blogg? Det är ju det som gör det perfekt i så fall. Tänkte googla men alla andra bloggare frågar ju sina läsare så det kanske jag också kan göra? (Bror, du får typ inte svara, du googlar nog för min del.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar