6 maj 2013

Presenting.... the Diva!


Jag drömde om en så sjukt kul replik i natt... 

På något sätt var det jag, någon vän och någon nyfunnen kompis som satt i en soffa på något ställe. Diffust, jag vet, men det här är liksom det jag minns. Det hela var väldigt filmiskt och jag såg scenen från sidan, snett ovanifrån. Av någon anledning jag inte kommer ihåg börjar jag uttrycka mina best-friend-feelings till min vän, hon ger respons och jag tror till och med att vi kramas. Varpå den här nya kompisen frågar: 

- Men jag då, tycker ni inte om mig? 

Och mitt svar kommer oroväckande snabbt och övertygande:

- Nej, det skulle vara som en efterkonstruktion i så fall.

Hahahaha!! Klockrent? Jag har för mig att det var lite som ett erbjudande också. Som att.. det kan vi nog lösa men då ska du vara medveten om att det är en efterkonstruktion, och att den är kompisen på allvar övervägde detta för att få vara en del av vårt friendship. Oh well, who wouldn't?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar