8 maj 2013

Dagens!



Det är mycket möjligt att det klassas som sjukt att följa efter ett litet barn på Coop bara för att ungen i fråga är så himla rolig och verkar kunna utgöra en bra grund för ett blogginlägg. Men nu gjorde jag det -och det var det värt. Cirka tre år gammal blond liten pojke i vit- och blårandig t-shirt bjöd på följande underhållning:

Vid grönsaksavdelningen:

- Jag ser inga kakor!

Fem sekunder senare:

- Jag ser inga kakor jag!

Tio sekunder senare:
- I like to move it, move it!

Ytterligare tio sekunder senare (inklusive gasa-på-mc:n-dans):
- I like to move it, move it!

Fem sekunder senare:
- Vi ska alla ha glass...!

För att slutligen stå på den där lilla "hyllan" bortanför kassan och rytmiskt mantra:
- Jag har halsta-bletter, jag har halsta-bletter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar