23 november 2012

Tillökning


Ja, fem månader har gått och nu börjar det synas... Deras rum är förberedda, mina saker får trängas med deras här i lägenheten och jag börjar nästan bli lite nervös. Jag har väntat på den här dagen hur länge som helst, egentligen ända sen jag var jätteliten och för fem månader sen bestämde jag mig för att låta ett nytt liv få flytta in hos mig. Sen att det råkade bli två är ju bara en bonus. Förlåt ni stackars människor som tar illa vid er av att det kanske låter som att jag är gravid. Det är jag verkligen inte. De småttingar som kommer hem till mig i kväll har med hundra procents säkerhet inte blivit till i min mage. Ni får kanske se vilka de är i morgon... Om de vågar vara med på kort. "Wait and see" skrev jag för ett tag sen, snart är väntan över! Åtminstone för mig som tidigare nämnt sett fram emot den här dagen med mycket glädje och förväntan..! Att ni förmodligen inte gives a shit är fine by me. Närå, jag tror att ni är nyfikna. JAG MED. 

Ni vet.. jag måste ju utnyttja det här inom bloggvärlden klassiska 
"att säga A och dra ut på B" när jag har chansen. Spännande va???


Är det den här som ska få bo hos mig tro? Hahahaha... Bildkälla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar