9 november 2012

En vanlig morgon


Syster: - Jag måste verkligen gå och hämta min tvätt nu.
Jag: - Ok. Om du lämnar camen på kan jag se om det spökar hos dig.
Syster: - Ja.. Eller så kan du få lite underhållning. Här. De är snart klara.

Och så gick hon bara.

... De springer omkring och gör nåt.

Nu tror jag att det har hänt nåt här. De kanske blev klara helt enkelt. 

Jag fixade liksom mitt blogginlägg samtidigt som jag bevakade
aktiviteten hos min syster. När man inte "är i" Skypefönstret ser
Skype så fint till att man har en liten skärm  i ena hörnet av sin skärm
där ens skypepartner, eller i det här fallet smurfodlingen, visas.

Syster: - Hej igen! Hur går det för oss?
Jag: - Jo.. det har hänt nåt.
Syster: - Nu kan vi skörda!

Syster: - Erkänn att du gör ett blogginlägg.
Jag: - Ja...
Syster: - Du kan få en närbild, här..!

Smurf i båt. Tack!

Syster: - Det började snöa! Yeey, det snöar i byn!

"Det snöar i byn."

Over and out. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar