29 november 2012

Leeschta


1. Känner du dig lycklig och glad nu när hösten är här?
Nu när vintern är här menar du? (Vem är du??)
Nja, årstiden är inte så avgörande tror jag.
2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i vinter?
Kanske den lelle vinterskon? Eller min heeelt enorma och osmickrande,
men väldigt varma, ljuslila jacka som jag köpt på loppis för en billig peng.
3. Vad gjorde du vid den här tiden för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?

What blogs are for. Konstaterade att alla vill ha mig , länkade till en sjukt bra blogg &
skrattade åt det här. Det var pretty much the same. Samma skola, samma lägenhet
och samma blogg.
4. Vad gör du om dagarna egentligen?
En pluggarju till nå sånt där designer.. lite såntdärnt konst. 
5. Vad ska du ha för frisyr?
Vad jag ska ha för frisyr? Närdå? Generellt? Eh, kan tänka mig utsläppt? 
Eller såhär kanske? Haha, ser ju ut som Michael Jackson...














6. Vad lyssnar du på för musik?

BLANDAT. Och då har jag ändå aldrig gjort ett mixtape. Dock mix-cds.
Räknas det? Tänk vad de kommer skratta åt oss.. barna... 
7. Vad läser du?
Försöker med Igelkottens Elegans för andra gången.


8. Senast tre inkomna sms?
1. "Hej vännen! Den..."
2. "Hej sötnos! Nytt..."
3. "Tror inte det är mer än..."
Jag är omtyckt verkar det som! För att citera ett helt kan jag ta nummer fyra här:
4. "Oh shittis va länge sen! Heh ja! Hälsa tillbaka till grabbarna! Gonatt!" 
9. Vad var bäst med sommaren?
Dagarna vid havet tror jag.
På väg. Inte min foppa-toffla, men på min fot! Nyper lite...










10. Vad var sämst med sommaren?
Slitet!

11. Senast köpta plagg?
Oj.... Minns inte när jag köpte nåt senast (bra där!).... Jo.
En prickig klänning på loppis. 20:-, sitter som en smäck.

12. Ditt bästa skönhetstips inför hösten?
Inför hösten? Kör same all year jag. Sova bra, äta bra,
vistas ute i friska luften, be happy!
13. Hur ser du på framtiden?
Jag ser den som något som kommer att hända.
BORING. Lätt ångestfyllt men positivt!
Znodd från Hanapee.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar