13 augusti 2012

Jag ser ju att ni undrar...



Okej, ni tyckte ju att det var kul sist. Så jag kör igen! Reagera gärna så jag vet om jag tråkar er ut so to speak. Själv tycker jag mest att det är lite som att bli intervjuad. Nästan inte av sig själv. Det känns ganska bra. Så gör er redo för lite onödig information:
1. Var är din mobiltelefon? 
På lakanet bredvid.
2. Var är din andra hälft?
Det beror ju lite vem man syftar på. Men oavsett 
vet jag faktiskt inte. Har vart away över helgen ju.

3. Ditt hår?  
Smutsigt, men väl kamouflerat och i fläta.


Här på jobbet i en frisyr som
får min syster att fnissa.


























4. Ditt humör?
Lätt ambivalent men överhängande positiv.

5. Din dagsplan?
Haha, trodde det stod dagisplan! Iiinte riktigt kommit
så långt i planeringen va. Träffa en syster och eventuellt
ta en hurtig tur i mina nya SPORT-SHOES.






















6. Det bästa du vet? 
Varierar väldans..! Djur är ju trevligt för det mesta. Och familj.
Och vänner. Men alltsamman kräver liksom timing! 

7. Din dröm i natt? 
Eeeh.... jo! Att jag hittade en rosa filt med plast på ena sidan
som jag tänkte att jag bara måste köpa till min syster.

8. Ditt livsmål? 
Var glaaaad, var glaaad, var glad i din He.. ja alltså, vara glad och må bra är ju nice! Men livsmål.. det kändes väldigt advanced. Känna att jag levt livet kanske. Aaaaaah, carpe diem på den! Äh, jag lever bara och gör det jag mår bra av, utvecklas av och blir glad av. Det duger for now.

9. Rummet du är i?
Litet och med en golvyta till 50% täckt av madrasser.

10. Din hobby?
Eh. Blogga-blogga-blo-ogga!! Nae. OLIKA, igen. Vad är detta för en lista och who cares? Vänner, familj, läsa, film, teckna, måla, la musica, hänga runt, glida runt.. trevliga ting!

11. Din skräck? 
Skräck är ju ett starkt ord. Precis som hata, det har ni väl fått lära er? Att man inte ska hata saker alltså.. Eum.. Inte mycket skräck alltså. Litar på att det mesta löser sig. 

12. Var vill du vara om sex år? 
Kanske vid havet med en hundvalp? 

13. Var var du igår kväll? 
Hade precis kommit hem efter en weekend away
och drack mjölk och pratade med syster.


Min helg. Helt okej.

























14. Vad är du inte? 
Förjävlig. (Hoppas jag!)

15. En sak du önskar dig? 
Worldpeace osv. Allvarligt. Men mer till mig personligen.. Nya skor vill jag ha! Mina är bokstavligen över bristningsgränsen. Det är flera hål i sulan, lite så att man går barfota fast man har skon på.. Men det var ju kanske lite väl materiellt. Att jag får vara frisk och leva länge! Tillsammans med min friska och långt levande familj då. Och vänner. Och så. A DOG - vill jag ha för eller senare. Bara att börja shoppa då hörrni!

16. Var växte du upp? 
I schkooogen. Vargarna var mina bröder och himlen mitt tak. Nästan.

17. Det senaste du gjorde? 
Senaste.. hurdå senaste? I detta nu känner jag mig lite kissnödig.

18. Dina kläder?
Blackie pantzie och överdrivet blommig skjorta
och så någon slags keps (förklaring fråga 3).


Lite såhär. Fast med ett aningen skarpare ansiktsuttryck.





















19. Din tv? 
Ich habe nicht tehvechpraichen. Kommer förmodligen
kolla på A work of art på svtplay ikväll.

20. Ditt/dina husdjur? 
Wait and see...!

21. Din dator? 
Ehm.. Here we are.. as in olden days, happy golden
daaays of.. DELL. Inspiron N5030 Kanske?

22. Din bästa ägodel? 
Hanapee (som jag ju lånade lilla listan av) hade skrivit "Min hjärna." I agree. Fast min egen då. Äger inte hennes.. Tyvärr. Hade vart kul. Att låna ibland i alla fall...

23. Saknar någon?
Absolut. 

24. Din bil? 
HAHA.. Jomensåatt jag kör på csn här dårå.

25. Något du inte har på dig? 
Just nu? En hel del skulle jag säga. Inte skor, inte
en man, inte öronproppar, inte eiffeltornet. T e x.

26. Favoritaffär?

Hehe.. Just nu vill jag besöka 7an. I Mellerud. Inte så perverst som det låter.

Jojo, denna härliga outfit har man
bott i hela sommaren dåja (utan
den lilla hästskon där).  Skjortan har
utvecklat en allergi mot ordet
"Housekeeping" och kjolen har fått
stressymptom pga en väldigt
efterhängsen dammsugare.
 
27. Din sommar? 
Trasa, dörrstopp, knacka, "Housekeeping!, vänta, knacka, öppna, ingen där, ställa upp dörren, riva lakan, kolla att allt finns, komma ihåg vad som saknas-komma ihåg vad som saknas-komma ihåg vad som saknas, hämta grejer, bädda sängen, städa badrummet, dammtorka, dammsuga, knappa ut, ta dörrstoppen. Trasa, dörrstopp, knacka, "Housekeeping!". Och så lite sköna sommarkvällar på det. Voila!



28. Älskar någon? 
Most defenitly.

29. Favoritfärg?
Blå typ. Hahaha! Typ? Blue please.

30. När skrattade du senast? 
Igår tror jag. Ganska hejdlöst as a matter of fact.

31. När grät du senast? 
Oj. I don't remebe-e-e-e-e-e-e-e-er, the reason you.. Grät av skratt! I förrgår. Och dagen före det. Bland annat åt att en nyfunnen vän råkade ta en främling i skrevet. Extremt roligt faktiskt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar