11 augusti 2012

Gapa stort


Okej, jag är lite spontant negativ tills tidsinställda inlägg.. alltså inlägg man skriver i förväg och ställer in när de ska publiceras. Dels för att det inte känns lika autentiskt kanske men framförallt för att det ju kan bli så otroligt fel.. Om man till exempel driver med nånting som sedan blir en tragedi som man inte visste om i förväg. Men, nu har ni varit så trogna i flera dagar här så jag vill liksom ge er nåt fastän jag kommer vara borta över helgen. Därför har jag ordnat så att ni alla kommer få en groda på posten ikväll. Är det ok om de knackar på dörren mellan 18 och 22? Neej.. jag skoja bara. Däremot kör jag lite länkar här lördag-söndag. Guuuuu va kul de kommer bliiii!

Ni som inte klickat in på www.swiss-miss.com.. DO IT.

Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar