7 augusti 2012

Jag har varit otrogen


Jaa.. Faktum är.. att under tiden när jag var borta här från bloggen några dagar nyss blev jag (motvilligt) övertalad att skaffa instagram. (Jag är fortfarande skeptisk, men så tyckte jag att bloggar var töntigt från början också.) Och sanningen är alltså den att jag pillade på instagram istället för att blogga, mest för att det är så mycket lättare från mobilen än att skriva inlägg och grejer (jag hade liksom inte lilla dattan med mig). Så right in yao face - I cheated on you. MEN som ni förstår betydde det ingenting. Ni kan till och med få se bildbevis på vad som egentligen hände. Jag är ju sådär himla anonym hela tiden, och vill egentligen inte att nån ska följa mig, jag tycker hela grejen känns lite märklig, men här kommer eine smakprov i alla fall. Så att ni kanske litar på mig igen. 


Klicka på bilden för att se den större. #dåserdubättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar