17 augusti 2012

Det absolut bästa på länge


Häromdagen såg jag Come fly with metv4play och där drogs ett skämt om Ross Kemp. Jag som inte visste vem det var googlade genast för att försöka hänga med i svängen och fann (ganska långt ner bland alla foton) denna bild:

Erkänn hysteriskt kul!

Detta gjorde naturligtvis att jag var tvungen att prova själv. Hahaha, love it!

OBS: SAMTLIGA FÖLJANDE BILDER ÄR MONTAGE.

Om Aretha Franklin och Carola fått
ett barn som var 39 på typ 60-talet...


HAHAHA! Såhär vill jag alltid ha honom.
Hugh Grant + Diana  Ross frisyr = sant.


Och Jennifer Aniston är snygg i allt förstås..!






















FOTNOT: Inser här plötsligt att jag inte vet om detta är lagligt riktigt. Hur som helst vill jag bara förtydliga att jag inte försöker förlöjliga på något vis. Jag ser upp till samtliga personer i dessa montage på ett eller annat sätt (förutom Ross Kemp som jag fortfarande inte vet vem det är, men hans montage har jag ju inte heller gjort) och tycker att dessa bilder är fantastiska på väldigt många sätt. Återigen vänder jag mig rakt till personerna det gäller: Dear Ms. Franklin, Ms. Häggkvist, Ms. Ross, Mr Grant & Ms. Aniston, please contact me if you in any way feel disturbed by these pictures. I love you all and have no wish to make a fool out of you. On the contrary I want to laugh with  you in the happiest way when I look at these pictures of you amazing people mixed with these a-mazing hairdoes. Have an amazing day! Love, yours truly.

Bildkällor
Ross Kemp
Montage 1: Franklin, Häggkvist
Montage 2: Ross, Grant
Montage 3: Ross, Aniston

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha!! Kan inte bestämma mig för om jag tycker att fotnoten eller bilden på Hugh Grant är roligast! :D

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha!! Då kan jag berätta för dig att Hugh Grant är roligast. Mylord. Jag kan inte fatta att jag har åstadkommit det där. Nå, jag har ju inte FÖTT honom eller stylat håret, men you get it. Men tack för uppskattningen however, I'm right there with you.

    SvaraRadera