2 mars 2012

En sväng att hänga med i?


Numera kan man följa mig på bloglovin'. Bloglovin' är en sida där du som följer flera bloggar (eller en för den delen, men då går själva poängen lite förlorad) kan få alla uppdateringar på ett och samma ställe. Du kan även få information om när någon blogg postat och ja, det hela är väldigt fiffigt. HÄR kan du läsa om vad de själva säger om det.

Jag läser ett bra gäng bloggar men använder mig inte av bloglovin'. Så det är absolut inget tvång eller något du "borde". Men jag vet att ni är flera som använder er av det och jag har inget emot det, så nu kan ni alltså även följa mig! Klicka på bilden nedan om du är sugen (du måste klicka Follow när ni väl kommer dit för att faktiskt börja följa, så oroa dig inte för att du kommer få något slags for-the-rest-of-your-life-plåster uppsmällt över näsbenet om du klickar) eller vandra neråt längs högersidan av denna blogg för att hitta den igen senare när detta inlägg efterföljts av så många fler att det inte syns längre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar