7 mars 2012

Bloggessa


Jag anser mig själv vara extremt rolig. Alltså, jag tycker att jag själv är väldigt rolig. Inte "åh, jag är en sån där skojig" utan jag skrattar bokstavligen åt mig själv. Ibland slår det mig att jag är helt störd i huvet också. Men det är liksom värt det, för att jag tycker att det är så kul. Ibland tycker andra att jag är störd också. Men det är helt okej det med eftersom det oftast innebär att de inte vet hur de ska hantera det så att de skrattar och tror att de tycker att det är roligt (alternativt faktiskt tycker att det är roligt). Det jag egentligen skulle skriva om var det här störda. Väldigt sällan, men ändock ibland, undrar jag om jag är störd på riktigt du vet. Men så läser jag den här bloggen: 

The Blogess

..och så är allt så vansinnigt lungt. Det här är en kvinna, som är så störd, så rolig, så hysteriskt underhållande att jag inte vet hur jag ska uttrycka mig om saken. Gå in och läs. LÄS KLART.  Och sen bör du läsa ett inlägg till - fast du inte orkar. Det är värt det. 

Bildkälla

2 kommentarer:

  1. Haha..! Det var superkul. Jag tycker också att du är superkul

    SvaraRadera
  2. Hahaha.. ja, man vill vara hennes vän lite. Eller inte. Svårt att avgöra. Kanske ska satsa på bloggkompis? Åh, tack, detsamma! (Kommer återkomma till det...)

    SvaraRadera