13 november 2011

Roliga saker som hänt sen sist


* Jag har, typ fem år efter alla andra, sett Flight of the Conchords. Extremt kul.



* Jag har sett filmer från min ungdom, som Fucking Åmål, och undrat lite hur de tänkte. T ex när den rullstollsbundna tjejen ringer på dörren men sitter i sin stol nedanför en trappa när de i huset öppnar. Funderade även lite på vem som tyckte hennes blå glasögon(?) var en  bra idé.
















* Jag har både filmat en videoblogg, och gjort ett inlägg till, när jag skulle rensa min handväska, för att jag tänkte att det kunde bli kul. Känns dock tveksamt, men enjoy!

"Idag har jag bromsat så däcken skrek, köpt ett shotglas med en häst på och blivit så urbotatrött på min handväska när jag inte hittade bilnycklarna att jag öste ur dess innehåll på gatan. Jag hann svänga, glaset åtföljdes av diverse andra fynd och nycklarna låg såklart bland allt bröte. Förmodligen slår jag inte Emma, men härmed bjuder jag på innehållet i min handväska:


* Jag har, övertygad om att det var det bästa alternativet, lagt tillbaka allt det där innehållet i väskan igen efter att jag stängt av kameran. Varför undrar ni? Jag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar