15 november 2011

Kroppskontakt



Alltså, det här är ju en jätterolig kram! Jag såg på Så mycket bättre igår och pausade av en tillfällighet just vid bilden ni ser nedan. Det är alltså Jason Diakité (Timbuktu) och Martin Eriksson (E-type) som kramas och en viss.. längdskillnad.. existerar liksom dem emellan. Det kan mycket väl vara så att jag tycker att det är så roligt för att jag ett antal gånger befunnit mig i den där situationen. Som den korta i en kram, alltså. Eller så är det bara för att det ser för himla kul ut helt enkelt. Vilket som kan Jason och jag kan bilda kort-klubb. Eller egentligen vilken klubb som helst, jag är öppen för förslag. Nu känner ju inte jag honom. Men det är mycket möjligt att han är en av de skönaste människorna på jorden. Vi bestämmer det. Klappat och klart!


Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar