18 november 2011

Häromdagen



Sjukaste dagen på länge:

  • Tog emot ett samtal, precis när jag vaknat, i vilket jag meddelades att jag skulle vara ute ur mitt rum innan tolv (att jag inte visste det berodde på ett missuppfattande från min sida).
  • Ägnade de följande två timmarna åt att packa ihop det sista i mitt lilla bo och flyttstäda.
  • Tecknade kroki i typ fyra timmar.
  • Pratade med en stackars kille på Vattenfall som knappt kunde prata för att han hostade så mycket.
  • Agerade ljus, skrattsoundtrack och filmare när två klasskamrater försökte få ut luften ur en madrass.
  • Körde hem till min vän vars säng jag skulle låna för att inse att sängen inte gick in i bilen.
  • BAR sängen från min vän till mig (med min vän). Det tog cirkus 1h och 15 minuter.
  • Gick tillbaka till min vän, med en annan vän, för att hämta bilen.
  • Beställde pizza av en extremt opepp man.
  • Åt pizza och lyssnade på 90-talshits med vän 2 i bilen (för att det var det varmaste alternativet).
  • Agerade flytthjälp.
  • Klädde på mig som om det vore strömavbrott för att överleva natten i min kalla, nya lägenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar