14 februari 2013

Påvens avgång


Jaha, så nu ska påven avgå. För inte så länge sen pratade jag faktiskt med min syster om mina tvivel kring att han skulle sitta kvar så länge till. Mest för att jag blev chockad av hans ålder och inte visste hur länge de brukar sitta kvar kanske. Men vi kan ju låtsas att jag var profetisk. Faktum är att jag tidigare visat prov på en profetisk förmåga. 2007 köpte jag ett par skor av märket Cara Mia, låten som Måns Zelmerlöw senare samma år slog stort med. Profet och profet, jag vet inte, det är kanske att överdriva. Men man kan ju också överdriva så mycket värre. Som löpsedelsmakarna till exempel. Tänk om alla löpsedelsmakare var gifta. Haha! Kul....... Något annat som är kul är att Terese Fredenwall ska tävla i Melodifestivalen 23 februari, rösta på henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar