28 februari 2013

En gång i månaden, ungefär


Hur har din dag varit?
Bra, tack..! H******e, glömde tvätten!! GÅR NU.

....
Åh kära hjärtanes, paniken. Ska nu med glädje (...) fortsätta leva livet medveten om att någon granne rafsat runt i mina underkläder. (Tänk om personen ifråga läser detta. Jaha, jaa, varsågod för insynen in my private life. Och ursäkta att jag glömde hämta.)
Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Andreas? Jag tror det var så.

Bildkälla








Vilket är ditt största beroende?
Hanapee skrev internet. Och jag är nog beredd att hålla med?
Himla tråkigt utan! Helt utan alltså. Sick.
Vad gör du när ingen annan ser?
Öööhm. Är inte det poängen? Sitter extremt fult men bekvämt. Typ  halvliggandes på kuddar med ett ben på soffryggen, ett annat ben på bordet intill och laptopen på magen. Just den har nog aldrig hänt, men vi snackar den kategorin.
Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Har svarat schizofren på den tidigare tror jag. Men vet inte. Kanske skulle jag bli en sånhär, fast med hamstrar då (därmed inte sagt att HON är psykiskt sjuk. Men jag skulle vara det om jag drog omkring med hamstrar på det viset):

Bildkälla











Vad beställer du på krogen?

Alltid samma, vodka rent! Nämen asså, va? Very olika. Och ganska sällan må jag säga.
Vilken är din största skräck?
Jag vet inte. Jag har faktiskt funderat mycket på det här med rädsla, 
gjort ett helt arbete om det. Men, ändå har jag inget bra svar. 
Hur gör man för att ragga på dig?
Är normal i huvudet. Skoja. Fast det är också bra. Är schysst, trevlig, charmig
och kanske lite rolig också? Lättsam att hänga med! Inga långsökta undertoner.
Vad har du funderat över på sistone?
Pizzabagare. Kommer inlägg om det typ imorrn!

Bildkälla























Vad var det konstigaste som hände i helgen?
En fest med en massa människor jag kände till men inte kände. Alltid skumt. 
När skäms du?
Om jag har gjort någon illa.
Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft?
Du, har ingen.
Vem är den mest kända människa du talat med?
Så himla ointressant... 
Vilket uttryck använder du lite för ofta?
... "Livin' la vida loca!!!!!!" ..............

Bildkälla














Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
Ja, eller alltså. Har känslan av det, men kan inte komma ihåg?
Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
TEKNIKSKIT. Fast det kanske inte är mitt vanligaste vardagsproblem egentligen.
Det kanske mer är... att det är tråkigt att laga mat? Eller nåt?
Vad gör du när du är ledsen?
Är ledsen tills det går över.
Om du bara fick ha på dig en sak för resten
av ditt liv, vad skulle det då vara?
This:

Bildkälla














Har du någon gång slagit någon?Yep. Har två gånger i mitt liv sparkat killar mellan benen. Ångrar DJUPT. Har även slagits med min syster x antal gånger. Några få gånger på riktigt, på riktigt. Askul!

Vad ser du fram emot just nu?
Att vara klar med arbetsproverna.

FOTNOT: Jag kom alltså på cirka nio att jag skulle hämtat tvätten cirka sex.
Och ni som trodde att ni skulle få läsa om mens kan göra det HÄR & HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar