17 september 2012

Jag skulle så gärna vilja se hans min



FOTNOT: Det är en ex-granne jag snackar om. Och jag vill förtydliga att jag verkligen inte fördömer honom. Det jag nog egentligen försökte beskriva (och inte lyckades så bra med) var att han nog inte är jätteinsatt i den konstnärliga världen och min gissning är att han skulle hamna extremt långt utanför sin comfort-zone om han såg mig och framförallt behövde träffa mig därefter. Det är ju jätteroligt att tänka på.

Och. Mina usb-portar fungerar inte. Och jag har inget nät hemma än. Jobbar på det, men de hänger lite på varann. Utöver detta funkar inte Windows Live Movie Maker på skolans datorer. Därför har jag redigerat klippet på min dator hemma, filmat av det från datorskärmen med mobilen och sen lagt in det nya klippet på skolans dator och bloggat det därifrån. Därav den något tveksamma kvalitén. Tänk vad jag gör för er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar