24 september 2012

Dagens!


Av någon (oklar) anledning fick jag i häromdagens post en sånhärn mormor-korstygns-tidning. Och när jag i morse till min frukost inte hade något bättre för mig fann jag inget mindre än detta... En kudde gjord i någon hantverks-artad teknik... med motivet av tre datortangenter... bokstäverna... G..H..B. GHB. Hallå?? Hur kul?! Eller alltså. Kontrasten! GHB är ju en slags drog. En asfarlig, narkotikaklassad drog som folk fifflar ner i kommande våldtäktsoffers drinkar och som typ inte går att dosera för att den blir direkt dödlig om man går över den otroligt svårbestämda gränsen för "lagom". Och just den bokstavskombinationen lyckas de få med på kudden. Antingen är det bara ett.. ja det måste ju ses som ett misstag. Eller så är det nån.. som har planerat detta och sitter och skrattar så otroligt gott åt detta. Precis som jag. Hahaha! Är det inte kul?


 

4 kommentarer:

  1. Men asså jag också! Jag har också fått en sån tidning. Två månadet i rad! Vad är grejen? Det kanske är någon som vill att vi ska börja sy igen. Kanske någon som försöker skicka något slags meddelande till oss. Hmmm! Känn spion-ådran växa inom dig!

    Jag ger mina till mamma ;)

    Men det sjukaste är ju att man ändå blir lite sugen...haha!

    SvaraRadera
  2. Jag vet verkligen inte vad grejern är. Men mycket möjligt. Typ vår barndom som kommer ikapp oss. Haha, åh nej, hade tänkt ge mina till henne. Damn. Haha, jag vet!! Jag vill göra den med rådjuret.. bara att tomten ser lite peddo ut.

    SvaraRadera
  3. Haha, mina tidningar har bara blivit liggande... Men jag hade ju också tänkt ge dem till mamma egentligen. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var tydligen mamma som skickat dem till oss...

      Radera