3 september 2012

Bloggen om det du inte får missa


Det fanns en tid då jag läste extremt många bloggar varje dag, inklusive såna jag inte tyckte om, för att på nåt sätt hålla mig uppdaterad. Det var där i början nånstans, när jag hade bestämt mig för att utforska bloggfenomenet och ville go all in. Eftersom det fanns både bra och inte minst dåliga bloggar på min lista hände det ju att jag blev irriterad eller på lite lätt dåligt humör av endel bloggar. Detta gjorde att jag började läsa dem i en särskild ordning, så att jag sparade de bästa, de jag blev glad av, till sist.

www.jennymoasiri.wordpress.com är en av de bloggarna.

Då hette hon förvisso www.jennyrakan.blogg.se, så där kan ni gå in och läsa när ni läst allt på Jennymoasiri och inte kan klara er utan mer av denna fantastiska bloggerska. Jenny har legat stadigt på min dagliga läsningslista sen första gången jag klickade mig in där och jag sparar henne alltid till sist - ett säkert skrattkort. Nu är jag förvisso inte helt säker på om bloggen blir väldigt mycket roligare för mig för att jag känner Jenny och liksom hör hennes röst när jag läser. Men hon är faktiskt sjukt rolig, det är svårt att komma ifrån... Så jag tycker att du ska ge bloggen ett försök! Hur som helst vill du inte missa grodan: 


Bildkälla (redigering: jag tog mig friheten)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar