17 februari 2012

Världens längsta inlägg om mens


Jag är medveten om att det skulle kunna vara för magstarkt (haha) med två "dirty jokes" samma månad, ja typ inom en veckas tid, men jag kan (visserligen tack vare ett ganska långvarigt internskämt på temat) inte låta bli att se det faktum att det här faktiskt ser väldigt  mycket ut som en menskopp.


Det är för övrigt helt otroligt vad många människor som valt att fotografera sig själva tillsammans med sin (får vi hoppas) menskopp. En googling senare liksom:








En ganska rolig anekdot på följande ämne grundar sig på en missuppfattning från min sida då jag för första gången hörde talas om menskoppar. Jag tyckte hela grejen verkade lite lätt absurd, som sagt första gången jag någonsin hörde talas om det, och när de som visste mer försökte övertyga mig om att det var rätt smart eftersom den håller i 10 år höll jag nästan på att kräkas. 10 år?! Flera månader var jag sedan helt emot den här idén och tyckte att de, två av mina syskon faktiskt, var svagt sinnesrubbade. Efter ett tag kom det på tal igen och jag utbrast desperat "Men fattar ni inte vad sjukt och äckligt det är att ha den inne i 10 år?!". Asgarv rakt upp i ansiktet var vad jag fick tillbaka. Med rätta. Det är ju inte som att den ska sitta där i 10 år och samla mens - men det var så de hade fått det att låta. Jisses alltså. 

Bildkällor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ps. Då har man alltså både googlat, wikipediat och bloggat menskopp på en och samma
kväll och har dessutom 7 bilder på random kvinnor + menskopp nersparat på datorn.

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Jag dör av skratt, nej skojja bara. Men alltså, vem vill lägga upp bild på internet med sin menskopp?? Vad är grejen? Så konstigt. Men det bidrog till ett sjukt kul inlägg :D

    SvaraRadera