9 februari 2012

* Kundvagnsförbannelsen


* Min nyligen inköpta kundvagnstia passade inte in i kundvagnsspringan.

* En gammal man brakade in med sin kundvagn i min på parkeringen.

* När jag skulle köra in på Ica och hade kommit halvvägs genom passagen
med blå pilar (egentligen vita pilar på blå bakgrund, men det var för långt
att skriva) möts jag av en tant som försöker komma ut och jag måste
backa hela vägen tillbaks för att släppa förbi henne.

* En liten unge har fått glädjen att köra omkring med en liten kundvagn och
blockerar vägen för mig och min vagn, genom att köra fram och tillbaka på
 samma ställe, i flera sekunder.

* Ytterligare en man kör in i min vagn.

* Jag ställer ifrån mig min kundvagn för att hämta något på en hylla och
blir då påkörd av en kvinnas kundvagn.

Kan du ana min frustration?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar