21 februari 2012

Världens fulaste?


Häromdagen var jag återigen på loppis. Och jag börjar tro att precis den typen av  försäljningsställen som ruvar på de flesta av världens fulaste saker. Fler  utmanare:


En fantastiskt smal och naken
dalahäst med fläskkläpp?


En blankputsad katt/ekorre på
någon form  av drog och  med
x antal oönskade kroppshår.


Ett magsjukt lejonpar som badat i diarée.

En väldigt blå katt med
en flaskhals i örat.




En fisk med universums största mun. 



En studentkatt som gått igenom det mesta.
Förmodligen minst ett tarmsystem t ex.





Den läskigaste hunden
jag sett i hela mitt liv. 


Ännu ett otroligt långsmalt djur. Det
här överlägsna tingestet verkar ha
snott kläderna från dalahästen. Drygt.
 

En berättigat långsmal orm i ett mer
tveksamt utförande sådär generellt.


Och slutligen en boxer
med spänningshuvudvärk.

6 kommentarer:

  1. Hahahaha!! Jag vill ha alla! Hoppas att du köpte dem...?!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, nej tyvärr ingen av dem! Jag vet att jag borde gjort det, men jag köpte teskedar istället. Och ett Bilar-glas. Vet inte riktigt var logiken tagit vägen. Men så kan det gå. Som flickan sa.

    SvaraRadera
  3. Hallå där! Ekorre/katten är poppis nu. Den skulle du kunna sälja på tradera...Den är i övrigt snygg tycker jag.

    SvaraRadera
  4. O, såpass. Tyvärr investerade jag ju inte i någon av ovanstående. Jag hade bara cirkus 30 kronor på fickan. Och som sagt köpte jag ju teskedar. Men roligt att det finns ett sådant intresse för världens fulaste saker. (Som, fullt rimligt, är fina i endel andras ögon än mina.) Jag kanske borde köpa på mig de fulaste sakerna jag kan hitta och lotta ut dem på bloggen eller nånting.

    SvaraRadera