13 juni 2013

Dagens!


Fick nyss in den här kommentaren:

"Quality work, glad to have stumbled on this place on blogs list. This is the kind of knowledge that should be shared around the net. It'd be awesome to see stuff like this on web 2.0 site list. Shame on the search engines for not positioning this blog higher. If you're interested, please come and consult my web site. Thank you Also visit my blog: sound recorder på - Gången jag nästan kissade på mig -"

HAHAHA, tillåt mig skratta! Då undrar jag exakt what kind of knowledge denna anonyma kommenterare syftar på. Har ni läst inlägget? Om hur jag nästan kissade på mig? SHAME on the world att min blogg inte listas högre, I'd say! Gött också att personen i fråga inte ens lyckas länka till sin sida. (Ja, jag förstår att det är någon typ av spam. Bara ett väldigt, väldigt roligt sådant ju.)

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det kommer ett till inlägg om detta, det har visat sig att jag har en hel drös skräpkommentarer, på just detta inlägg! Vansinnigt kul. Haha!

      Radera