9 mars 2013

Världens fulaste - drogspecial


Second hand is the shit, det har man ju förstått. Men det är verkligen bra på mer än ett sätt. Det är till exempel framför allt där man hittar världens fulaste prylar. Se bara:

(Jag ber om ursäkt för den ibland tveklöst undermåliga bildkvalitén. Man tager den kamera man har. I mitt fall den som hör till den HÄR mobilen. Ibland har jag lånat mammas dock och då blir de liiite bättre. Nu har jag ny(!) mobil. Ganska dålig den också, men ändå. One step at a time.)

Det här är INTE ett drog-romantiserade. Jag är extremt EMOT droger. Just for the record.

Snetänd groda. / Groda morgonen efter.


Förlamad (skitliten) apa.


Cannabis-rökt kamel(kopp).


Kalasfull....... elefant(kopp)?


Stenhöga kinesiska barn i danstagen.


Paralyzed Dinosaur.


Krokodil precis på gränsen mellan lycka och ångest.
Ska vi tro att han hallucinerar också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar