2 mars 2013

Reality Check


Men alltså. I och med att jag vuxit upp med ett gäng syskon födda på 80-talet, själv ankom jag 1990, så har jag på nåt sätt anammat åttiotal mer än nittiotal... T ex älskar jag Lisa Ekdal, Magnus Uggla (till viss del), Queen, Toto och 80-talssynth. Och jag insåg häromdagen, att jag även kommit att uppskatta skådespelare som liksom egentligen hör till generationen över mig. Och det skadar ju verkligen inte, där finns mycket begåvat att hämta. Snygga killar-kategorin  är ju dock, inte alls särskilt pjåkig men, i själva verket liite för gammal. Vad har hänt? Jag hänger ju inte med. Jag tror att jag ligger 20 år före. Jag kanske måste uppdatera mig på något vis. Nedan följer hur jag föreställer mig grabbarna (fulaste ordet) i fråga och intill hur de egentligen ser ut samt vilken ålder de dags dato har. 

OBSERVERA: Detta är inget "före och efter förfallet-inlägg", tvärtom är de ju grymt fräscha hela gänget och som sagt, inte så pjåkiga. Det är heller inget "guuuuuuuuuuuuu va gamla de är-inlägg". Det är bara ett "jag har ju ingen verklighetsuppfattning-inlägg". Därav rubriken.

Bildkällor: Matt 1 & 2, Hugh 1 & 2, Jude 1 & 2, Johnny 1 & 2, Brendan 1 & 2, Bruce 1 & 2, Brad 1 & 2, Mel 1 & 2,
Sean 1 & 2, Leo 1 & 2, Tom 1 & 2, Mathew 1 & 2, Dermot 1 & 2, Ben 1 & 2, Nick 1 & 2, Viggo 1 & 2, Samuel 1 & 2.

Matt Damon, 42.

Hugh Grant, 52.

Jude Law, 40.

Johnny Depp, 49.

Brendan Fraser, 44.

Bruce Willis, 57.

Brad Pitt, 49.

Mel Gibson, 57.

Sean Penn, 52.

Leonardo Di Caprio, 38.

Tom Cruise, 50.

Mathew McConaughey, 43.

Dermot Mulroney, 49.

Ben Affleck, 40.

Nicolas Cage, 49.

Viggo Mortensen, 54.

Samuel L Jackson, 64.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar