16 juli 2012

Medges: Jag är dum i huvet


Idag såg jag en jättekulgrej på jobbet som jag inte kunde fota för att jag satt på toaletten fem dörrar, en våning och ett hänglås ifrån min mobil som var inlåst i ett skåp långt, långt bort. Jag ska dock ge det ett nytt försök på torsdag. Hoppas jag lyckas.

Ps. Ber om ursäkt för det där med toaletten. Too much information jag vet. Men lite krydda ska man väl ge ett tråkigt inlägg som detta. Försov mig i morse för övrigt. Eller, ställde klockan en timme för sent. Rekommenderas icke. Och där (tre ord och en punkt senare) tog det slut.

Ps2. Å, jädrar. Inser precis att det här med att jag såg något jätteroligt när jag satt på toaletten kan tolkas helfel. Det hade absolut ingenting med mig att göra. Mer med dörrhandtaget. Och så. You'll see..!

Ps3. Det här med too much information och  känslan av att skapa bilder i era huvuden som ni förhoppningsvis inte vill se bara ökas på. Jag LOVAR, jag har ingen extratvilling i knävecket. 

Ps4. Jag vet, jag gör det bara värre. Tänk på hur kul Joey Tempest skulle se ut i en catsuit istället. 

Ps5. Förlåt alla stackars människor som får skavsår av att Ps. inte följs av ett Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar