12 juli 2012

The it-master, at your service


Jag kände att min dator började gå lite långsamt... Men så slog tanken mig att jag kanske hade lite mycket grejer igång... Därför ägnade ja mina internetlösa dagar (timmar?) åt att rensa lite... 

Och det visade sig ju att.. jag hade några notes. Ett par stycken..

Och några flikar i webbläsaren ja.. Och några program igång.. Jojo.

När jag ändå var i städtagen bestämde jag mig för att kolla igenom två gamla laptops som legat i flera år.. och de där två hårddiskarna som är fulla med backups av grejer man inte vill ha längre...

Här försöker jag inte uppmärksamma min hand på något sätt
utan försökte få med något mer än en asljus skärm på bilden.
Kände mig som något slags it-freak där jag satt med tre
datorer och två hårddiskar och pillade. På ett rätt bra sätt!

Och den som skapade den här bilden är ju brilliant. Helt sjuk!
(Även min bror som valde denna skrivbords-
bakgrund åt mig är ganska brillant.)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar