16 juni 2012

Dagens!


Jag har en vän som heter Sixten. Han är astrevlig. Och rolig också. Han har nämligen en jättefyndig tatuering. Såklart ville jag visa detta för er och bad herrn om en bild efter att ha stalkat igenom halva hans facebook utan att hitta ett bildbevis på nyss nämnda kroppspynt. Han verkade dock mena att det borde finnas någon bland (alla de tusen) foton han lagt upp så jag letade igen och fann följande:


Av detta kan vi läsa att han gillar att ha handen i fickan, att han ibland delar ut kort (det förstår man(?) om man, som jag, sett hela bilden) och vid vissa tillfällen klämmer sig på bröstet. Det man inte riktigt kan avläsa är hur själva tatueringen ser ut. Men, så som en skänk från ovan uppenbarade sig följande bild för mig på skärmen:



















Och här ser vi ju klart och tydligt en cirkel med en vinkel i. HAHAHAha.. nä jag skoja bara, ni har inte fattat än. Om man liksom analyserar ytterligare (eller får det förklarat för sig) så är det en klocka.. som från Sixtens håll visar på tio över sex... Eller som man på internationellt språk skulle säga: Six Ten. SixTen.. Sixten! FYNDIGT! Jag gillart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar