14 april 2012

Skrattgaranti

Hallå, ni missar väl inte min länklista? Om ni följer bloggens högra kant så komer det en liten lista med bloggar som jag rekommenderat nån gång här i min blogg. Jag rekommenderar bara bloggar som jag verkligen uppskattar och här kommer en liten reminder eftersom er favoritbloggerska (jag) är lite lätt busy in the days.


Allvarligt, heeelt hysteriskt underhållande. Riktigt störd, men alldeles fantastisk, kvinna som skriver ganska långa - men alltid läsvärda - inlägg och helt skruvade grejer. Inte sällan uppstoppade djur. I command you, ge henne en chans!


Det här är humor mina vänner. Någon har kommit på den brillianta idén att teckna mode på kaniner och alltihop har utvecklat sig till en hel affärsidé. Om du behöver fnissa kan du gå in här...


Här har vi en svensk, modern, bloggare. En av storbloggarna. Som är precis sådär bloggig, utlämnande, uppdaterande och så.. som endel kanske fruktar. Men hon gör det bra! Och är vansinnigt rolig.


Hundarna, ja hundarna (micrade), här nedan orsakade ett av de största asgarven på länge för min del. Människor som micrar saker. Det är genialt.


Jag vet inte vem som inte skulle hänföras av nånting på denna blogg. Get in there, du kommer gilla nåt. Det finns aasmycket coola grejer. Man blir grymt inspirerad.


Fan-tas-tiskt. En blogg som uppdaterar om massa coola prylar som andra, i de flesta fall, gjort. Vad sägs om en liten pryl du trycker in i en citron så att du kan spraya den över maten, en handsfree till iPhones i form av en telefonlur eller en synövningstavla med djur istället för bokstäver? Så himla bra..


En salig blandning av massa saker. En hel del kvinnokroppar, endel batmans, några hajar, lite annat, och opropertionerligt många guldkorn samlade på ett och samma ställe.


En kvinna med humor. En skum mix av mode, djur, en katt och allt möjligt annat.
Jag skrattar varenda gång jag går in där. Kolla. In. Sälarna.


Bildkällor: Hittas i tidigare inlägg om dessa bloggar på denna blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar