6 april 2012

Dagens!



Som om mitt liv inte vore surrealistiskt nog introducerades jag igår för det första för en helt absurd påsktradition som tydligen tillhör detta landskap, som i princip går ut på att man slänger in godis till folk, vrålar nånting och springer därifrån, och fick sedan informationen att min (otroligt fina) klassföreståndare från gymnasiet satt och hängde hemma hos min (otroligt fina) nuvarande klassföreståndare. Det skulle inte förvåna mig om det plötsligt hoppade ut en smurf genom mitt öra och började spela piano på mina nyckelben och sen slank in genom en näsborre för att starta familj i ena bihålan och sen sakta men säkert omvandla mitt pigment till en blåare nyans så att jag slutligen hamnar i Avatar-världen där alla mina tidigare lärare med största sannolikhet kommer rida på varsin drake och dricka honung ur kokosnötter. Pust! Blir spännande att se vad nästa bisarra inslag i mitt liv kommer bli...

FOTNOT: Oklart om detta är underhållande enbart för mig. Isåfall ber jag om ursäkt.

PS. Observera att detta inlägg endast är 2 meningar långt (utan extragrejerna härnere).
DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar