4 december 2011

You gotta love it!


Jag har kommit på en as-bra idé! Häromveckan insåg jag att jag egentligen skulle vilja göra en adventskalender av något slag på bloggen. Men så har ju flera dagar redan gått och jag har dessutom mindre tid än nånsin att lägga på en sån grej nu tyvärr. Så slog det mig alldeles nyss... jag gör det i januari istället! Hur kul?! När ingen annan gör det... Och here come's the ultimate thaing: jag mottager presenter av de flesta slag fram tills den första januari (ev. även i januari) och så gör jag varje dag i januari en videoblogg när jag öppnar en present. Får jag ihop 31 presenter är det A PROMISE!! Jag lägger dem i ordning efter att de ankommer till mig och sen kör vi!

Kriterier:

* Paketen får inte innehålla något levande/dött djur
* Paketen får inte innehålla mat eller annat av sådant slag
   så att den inte håller sig i ca en månad
* Paketen skall packeteras på så vis att de vid uppackning
    inte orsakar en oreda som är väldigt jobbig att städa upp
* Paketen får inte innehålla något som ni tror att jag blir illa berörd av
* Paketen får inte vara större än att de går in genom en vanlig dörröppning
* Paketen får inte vara i ett stort behov av ett underhåll efter öppning (alt. läs nästa punkt)
* Paketen måste gå med på att ges vidare vid behov

* Paketen får innehålla extremt roliga saker
* Paketen får innehålla trevliga saker
* Paketen får innehålla nästan vad som helst

KOM IGEN - DET BLIR KUL!

För att delta i denna fantastiska januari-kalender skicka ett mail till: mittilivet.mail@gmail.com och styrk din  trovärdighet på något lämpligt men ganska valfritt sätt så får du vidare information i ett mail tillbaks. Eller lämna en kommentar med samma innehåll plus din emailadress. Pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar