30 december 2011

Delad glädje är dubbel glädje


Okej, ni kommer väl ihåg den där sjukt bra idén jag fick för ett tag sen? Den som gick ut på att ni skulle skicka gåvor till mig - som jag i min tur öppnar i en videoblogg? Jag gav ett löfte: får jag 31 presenter ska jag lägga upp en videoblogg varje dag i januari där jag öppnar en present.

Fatta kul, det kan vara en uppmaning, utmaning... En ren och skär gåva som förhoppningsvis ger någon typ av reaktion. Det kan vara en bajskorv (på gränsen till ok skulle jag säga, håller knappast en månad va?), lite underkläder, en porslinshatt eller ett par tre puttekulor. Det kan vara ett bibelord, en saga, en fråga, ett skämt, en länk. Ni fattar ju själva, gränser finns, men de är inte många. Det här kommer bli fett kul!!

Läs om reglerna HÄR och skicka sedan ett mail till mittilivet.mail@gmail.com, styrk din trovärdighet och få vidare info (typ adress och sånt) som svar. Har typ två adresser nu för tiden, särskilt nu över jul och nyår så om du tror dig veta var du ska skicka har du feeeel. Nejdå, inte säkert. Men would be nice with som contact. Love is a contact sport som Whitney brukar säga.

Jag ser fram emot det här! So don't let me down. Snart är det första januari... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar