11 oktober 2011

* This isn't happiness... eller?


Jag bad om bloggtips på facebook häromdagen och titta vad jag fick! En helt superb blogg som uppdateras många gånger per dag och bjuder på en hejdlös blandning av fantastiska bilder. Det skall dock utfärdas en varning för innehåll som kanske inte alltid lämpar sig så bra för mindreåriga (bra att jag skrev det så himla akademiskt att man knappt förstår vad det står, jag menar: på den  här bloggen finns det en del bilder som mindreåriga kanske inte bör se). Det är ingen superporr eller några brutalmord, men jag skulle inte länka den här sidan till mina syskonbarn direkt. Dock vill jag utan tvekan länka den till de mer vuxna läsarna på min sida, för här finns det mycket jag är glad att jag inte missat! Enjoy. 

This isn't happiness







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar