8 oktober 2011

Bakverk


Och vi är tillbaka! Eller jag i alla fall. Ni har väl surfat in och ut som galningar för att se när nästa uppdatering skulle komma.. right? Nä. Hur som helst. Som jag skrev, så stod jag och min cupcake-vän inför en ny topping-utmaning bara någon dag senare. Och med en liknande vision som sist blev vår grädd-bajskorv inte riktigt vad vi tänkt oss. 

Hur lyckas man?!

Men tårtan blev rätt fin till slut!





















Vill ni göra en beställning kan ni höra av er på mailen: mittilivet.mail@gmail.com.

2 kommentarer:

  1. Tyckte eran var mycket finare. Om jag skulle välja vilken jag skulle smaka på skulle det efinitivt bli den! BRA JOBBAT!

    SvaraRadera
  2. Alltså båda är våra.. Eller, jag fattar inte riktigt... Det är samma tårta på båda bilderna och bagarna bakom dem är desamma som bakom cupcakesen. Men tack, haha!

    SvaraRadera