30 januari 2012

Jag ser er lite som en Golden Retriever, utan namn


Fina, fina läsare. Ni börjar bli trogna nu. Det tycker jag är riktigt, riktigt roligt! Läsarantalet har legat stadigt på 20 eller flera ett bra tag nu och häromdagen peekade ni plötsligt med 67 på en dag. Känns ju lite töntigt att skriva till en massa människor som jag inte vet vilka de är och inte ens vet om de går in här för att de gillar bloggen eller om det ens är samma 20 som återkommer.. Men det är ju NI som är här och tittar nu. Och jag måste bara säga att jag är så glad för det! Det är skitkul att ni tycker det är värt att läsa min blogg och det är jätteroligt att ni blir allt fler även om höga siffror inte är det som spelar roll. Sjukt nyfiken på vilka ni är är jag också.. Så har ni någon minut, lite ork och motivation över får ni gärna skriva en rad! Annars kör vi på ovisshet ett tag till... Tack och hej, imorrn kommer sista luckan i Januarikalendern! 


This is how grateful I am...                    Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar